reklama

ŽSSK sa ešte stále má čo učiť – aj o príplatkoch vo vlakoch?

Nedávno som znovu raz využil služby našich milovaných železníc. Ako ináč - nenadchli ma ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

 Lístok na vlak sme mali zakúpené už skôr, ale spoj sme nestíhali a ďalší už bolo IC. S potrebou miestenky a IC príplatku. Kto vlaky veľa nepoužíva, hlavne tie naše, tak na to pozabudne, čo sa stalo aj v mojom prípade.

Pripomenula to až „pani hlasová" kričiaca na nás z rozhlasu. Keďže však viem o možnosti kúpiť si lístok a teda aj príplatok a miestenku vo vlaku, tak som si s tým nerobil veľkú hlavu. Pokojne sme sa usadili a čakali na sprievodcu.

Aj sme sa ho dočkali. Vysvetlili sme mu situáciu ... on sa milo usmial a zahlásil sumu 220 Sk na každého. Vyvalili sme naňho oči, veď to bolo presne toľko, koľko stojí lístok. No a dozvedeli sme sa, že 80 Sk je miestenka, 40 Sk je príplatok za IC a ... 100 Sk príplatok za to, že si to kupujeme vo vlaku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doma som si pozrel Prepravný poriadok. A čuduj sa svete, ešte horšie by sme dopadli, pokiaľ by sme boli v obyčajnom vlaku, pretože ak to dobre chápem, tak by sme zaplatili päťnásobok cestovného pokiaľ by sme nemali lístok. V porovnaní napr. s Českými dráhami - neporovnateľné!!!

Okrem toho, že ma úplne dožralo to, že je potrebné za niečo, čo so svojimi elektronickými pokladničkami môžu urobiť veľmi ľahko, platiť až 100 korún navyše ma dožrala ešte ďalšia vec. Sprievodca keď videl našu reakciu povedal: „Nejako to vyriešime, počkajte." Riešenie bola stovka do vrecka - teoreticky dobré pre nás všetkých, prakticky - nie dosť, že služby ŽSSK sú naďalej zlé a vyžierajú nás ako sa len dá, ešte aj sprievodcov majú aj naďalej úplatných. Žeby mali až takú malú výplatu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 PS: V nadpise bolo pôvodne ŽSR, má byť ŽSSK ... takže opravené a dík za upozornenie

Ján Štěrba

Ján Štěrba

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedec, dúfajme aspoň trochu dobrý, učiteľ, ktorý aspoň niečo naučí, ktorý premýšľa o primnohých veciach ...http://mojaprezidentka.sk/ Zoznam autorových rubrík:  blábolyKeňadastalo sa mi ...trošku vedeckejšieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu