reklama

Ceny palív v Európe klesajú a príbeh, ako sa to mohlo stať ...

Znie to ako zázrak, ale nášmu hranolovitému premiérovi sa asi darí ešte viac, než by dúfal. Nielen, že sa mu podarilo zapôsobiť na slovenský trh a znížil ceny palív u nás, on už dokáže asi pôsobiť aj na celú Európu. Nojo, zahedžoval ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Len sa divím jednej veci: že to pán súdruh dostatočne nemedializoval, veď jeho voliči by mu túto informáciu žrali možno viac ako čokoľvek iné!

A pripájam príbeh, ako sa to asi mohlo udiať:

Vystupujú: H - Hranol (pán premiér), P - náruživý jachtár, ktorý pri plavbe za nič na svete nehovorí o kurze SKK vs. EURO (pán minister), F - člen skupinky, stojacej na čele zoskupenia takých divných 27 štátov, ktoré sa podľa predpovedí astrologického zoskupenia Euroskeptici už malo dávno rozpadnúť a skrachovať aj so svojím EUROm (pán eurokomisár), M - prezident nevýznamnej krajinky, ktorá nám dodáva nejaké tie palivá rán ruský prezident).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Deň 1.

H: P, ako to s nami vyzerá? Za koľko si dnes tankoval?

P: Joj, ja som dnes netankoval, aj som chcel, ale ten môj šofér si nedá povedať. Ale počul som, že je to ešte stále veľa. Tie energetické spoločnosti ma už tankujú, musíme s tým niečo urobiť.

F: Páni, musíme, nemusíme, ale EÚ sa to páčiť nebude! Nemôžeme riadiť trh!

H: Keď sa im to nebude páčiť, tak im povieme, že ideme preč! Tak, preč! Aj Jano by isto súhlasil!

F: Ale nie v tankoch preč?

H: Nie, preč ako preč, preč z EÚ. Sú iné miesta, kde by nás radi videli.

P: Kde ako?

H: Nie, ja vravím jasne, sú iné miesta! A také, kde sa za nás aj postavia. Nie ako títo. Takto Vám hovorím, F, tak im povedzte!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

F: Ale čo im mám povedať?

P: Veď hovorí jasne!

H: Práve. Jasne hovorím. Vždy to jasne poviem, len oni to prekrútia. Už s nimi ani nerozprávam.

F: To áno, ale čo hovoríte jasne?

H: Iní mi rozumejú. Ale nič to, aspoň neprekrúcate, v SME by už napísali, že sa chcem spojiť s Ruskom.

F: A teda v Rusku nás chcú?

H: Nie, ja jasne hovorím.

F: A teda kde?

H: No ja jasne hovorím, že pokiaľ nám nepomôže EÚ, tak nás majú radi aj inde. Napríklad v Rusku!

Deň 2.

F: Povedal som im.

H, P (zborovo): A čo oni na to????

F: No, nechápu čo chceme, ale vraj dobre, dohodneme sa, veď dohoda je základ.

H: Dobre.

F: A čo teda chceme?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P: Veď povedal jasne.

F: A teda to chceme po Európe? Znížiť ceny?

H: Jasne som povedal, od začiatku hovorím to isté!

Deň 3.

F: Ustúpili, pristúpili.

H: Takže máme nižšie ceny palív.

F: Nie.

H: Čože??? Tak ideme k nim! Už som hovoril s M, spolu s Bieloruskom vytvoríme ZESR (Zväz európskych sovietskych republík)!

F: Nie, nie, inak nie! Nižšie ceny palív máme nielen my, ale aj celá Európa, pristúpili a ustúpili.

H: Aha! Škoda. Ale však príde niečo iné. Nabudúce. Nech to odložia, aj tak teraz pripravujú iné. Zavolám M.

Deň 4.

H: Ale s M musíme počítať, tí sa za nás postavia, hovorím od začiatku. Aj s jeho šéfom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P: Ako?

H: Veď sa pozri, ako sa ten národ postaví za svojich, nech už sú kdekoľvek. Za vlastných aj rozsiahlu mierovú akciu spustí.

P: Ako Gruzínsko?

H: Nie, ja od začiatku hovorím jasne. Južné Osetsko.

Ján Štěrba

Ján Štěrba

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedec, dúfajme aspoň trochu dobrý, učiteľ, ktorý aspoň niečo naučí, ktorý premýšľa o primnohých veciach ...http://mojaprezidentka.sk/ Zoznam autorových rubrík:  blábolyKeňadastalo sa mi ...trošku vedeckejšieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu