reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Štěrba

Ján Štěrba

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedec, dúfajme aspoň trochu dobrý, učiteľ, ktorý aspoň niečo naučí, ktorý premýšľa o primnohých veciach ...http://mojaprezidentka.sk/ Zoznam autorových rubrík:  blábolyKeňadastalo sa mi ...trošku vedeckejšieSúkromnéNezaradené

reklama

Keňada

Montreal – krásne budovy, žobráci, milí ľudia

Ján Štěrba

Montreal – krásne budovy, žobráci, milí ľudia

Asi do týchto slov by sa dali zhrnúť moje najsilnejšie dojmy z druhého najväčšieho mesta Kanady a z najväčšieho mesta provincie Quebec. Cesta autobusom z Ottawy bola ... ako každá cesta autobusom. Miesta na nohy tak akurát, čiže po hodine som sa už zobudil. Cesty ako všade inde. Niekde úplne nové úseky, niekde ešte stále dobré a inde vyžadujúce si opravu. Veď bola zima ...

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Prečo mladý človek žobre?

Ján Štěrba

Prečo mladý človek žobre?

Životné situácie privodia často krušné chvíľky a nie všetci sa s nimi vedia vyrovnať. To chápem. Ale niektorých ľudí neviem pochopiť. Napríklad mladých, žobrajúcich v Kanade. Dobre, dá sa namietať, že fakt neviem, čo prežili a ako sa dostali do tej situácie, ale predsa len ...

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Výplata na kanadský spôsob po roku …

Ján Štěrba

Výplata na kanadský spôsob po roku …

Tak som sa po roku znovu dostal do Kanady, tentokrát už iba na dva mesiace. Ale znovu na to isté miesto, pokračujem v tom istom projekte a … ako sa ukázalo s tými istými problémami.

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Carnival of Cultures Ottawa 2006

Ján Štěrba

Carnival of Cultures Ottawa 2006

16. až 18. júna 2006 sa v Ottawe uskutočnila veľmi pekná akcia, nazvaná Carnival of Cultures. Vystúpilo tam množstvo spevákov, tanečníkov a hudobníkov, profesionálnych aj tých menej profesionálnych, zastupujúcich rôznorodé národy a národnosti, žijúce v Kanade. A keďže tam vystúpil aj slovenský folklórny súbor Šírava, nemohol som tam chýbať.

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Preco sa Kanada neboji teroristov?

Ján Štěrba

Preco sa Kanada neboji teroristov?

Skvela otazka a … neviem na nu odpovedat. Este stale neodzneli ozvuky poslednej a poriadne velkej afery. 17 moznych teroristov sa chystalo na nie menej ako vyhodit do vzduchu budovy kanadskej tajnej sluzby, televizie CBC, obsadit parlament, zobrat ako rukojemnikov poslancov a ako ceresnicku este odrezat hlavu premierovi.

  • 9. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
Vyplata na kanadsky sposob

Ján Štěrba

Vyplata na kanadsky sposob

Ze ani na Zapade nie je vzdy vsetko uplne perfektne a jednoduche som pocitil na vlastnej kozi. Do Kanady som prisiel na tri mesiace na pracovny pobyt. S tym suvisi aj to, ze som plateny mojim docasnym zamestnavatelom v Kanade. Konkretne jednou z vladnych institucii. A kedze tri mesiace, tak teoreticky som mal dostat tri seky, kazdy mesiac jeden. Teoreticky.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Cesta do Kanady

Ján Štěrba

Cesta do Kanady

Po vsetkych moznych peripetiach som sa teda konecne dostal k tomu, aby som si sadol do lietadla, ktore ma zanesie do Kanady. Ale samozrejme, nikdy nic nie je jednoduche a vzdy sa nieco mui prihodit. Hm, ale spatne ked sa na to pozriem, tak to nebolo az take zle ...

  • 13. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ako som žiadal o pracovné povolenie do Kanady

Ján Štěrba

Ako som žiadal o pracovné povolenie do Kanady

Žiadosť o pracovné povolenie sa zdá byť relatívne banálnou záležitosťou. Teda je top občas nutná povinnosť na ktorej sa však toho veľa nedá pokaziť, treba sa len obávať, či to pracovné povolenie dostaneme alebo nie. Ale ako som zistil, aj tu sa toho dá zažiť habadej.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 975x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu